Re: Modem na USB ??? - ktos widzial

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 17:16:35 MET DST

Aż tu nagle przychodzi Marcin Folek i mówi:
> wlasnie.. do testowania.. jak sie orientujesz, to stabilne jest 2.2.15.. wiec
> do 2.4.0 jest jednak spora przepasc.. 2.4.0 to jest wersja czysto testowa
No, bez przesady. Seria 2.3.x trwała wystarczająco długo, samo 2.3.99 było
dostępne już jakiś czas. To, że są nazywane 'niestabilne' nie oznacza, że nie
działają i sypią się co chwilę. Zwłaszcza te z wyższymi numerkami.

> sterowniki to juz wogole tragiczna sprawa, pierw niech wyjdzie stabilne jadro z
> obsluga usb.. moze potem zaczna wychodzic sterowniki.. imo kupowanie urzadzen
API usb z jąder 2.3.x jest znane wystarczająco długo.

> na usb do linuxa teraz to troche jak wywalanie kasy w bloto.. nie wiem czy to
> sie zmienilo, ale na jakiejsc stronce czytalem, ze umax wogole nie chce
> udostepnic jakichkolwiek informacji o swoich skanerach (widzialem gdzies jakies
> eksperymentalne stery do u1200, i informacje, ze jest dosyc kiepska sytuacja z
> u2000 i u2200).. moze i dobrze, ze beda wakacje:) wroce we wrzesniu i bede mogl
> sie pobawic skanerem:>
To przynajmniej wiem jakiej firmy nie popierać swoimi pieniędzmi.

Izydor

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.