Re: Hiszpania, Majorka wakacje z internetem

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 09:23:06 MET DST

Użytkownik "Andrzej J. Turowicz" <at_at_buchalter.com.pl> napisał w wiadomości
> Hiszpania, Majorka wakacje z internetem
>
> Jadę tam w lipcu, czy jest tam jakieś połączenie z internetem jak tpsa
> 202102 i User ppp Hasło ppp
> Będę miał laptopa i ostatecznie mogę zadzwonić do polski pod Nr TPSA.
> Pomijajac koszty wyaje mi się to troche "lewą ręka za prawe ucho".
> Czy ktos wie jak mozna za granicą w różnych krajach uzyskać dostęp do
> internetu.

Na Majorce nie ma publicznego dostawcy Internetu w rodzaju TPSA. Musisz
niestety wykupić dostęp do Internetu w jednej z kilku dostępnych firm lub
skorzystać z kafejki internetowej, są w większych miastach. O szczegóły
pytaj przed wyjazdem w swoim biurze podróży, oni (poprzez rezydenta) ustalą
adresy. Uprzedzam, że przeciętny miejscowy obywatel raczej nie jest
zorientowany i Ci nie pomoże, to samo dotyczy obsługi hoteli...
Miłych wakacji.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki