Re: temperatura K6-2

Autor: Grzegorz Malicki (Grzegorz_at_malicki.com)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 10:26:20 MET DST

Użytkownik "hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy jest na tej plycie, bo jej nie mialem, ale jesli jest - to w
> biosie oczywiscie.
Czujnik w BIOSIe ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.
Heh... i co mierzy temperature BIOSu ?

> Co masz na mysli mowiac "od razu" ? Te programiki nie zjadaja zbyt duzo
> mocy, a moga wydatnie obnizyc temp. procka o kilka stopni.
Jak to nie zjadaja mocy ? Ich dzialanie polega na tym, ze wychwytuja
momenty, gdy Winda nie robic nic konkretnego, tylko sobie cos tam miesza.
Zamiast bezsensownego mieszania, redukuja pobor mocy przez procesor.
(TRACISZ moc obliczeniowa, ZYSKUJESZ chlodzenie).

Grzegorz Malicki