Re: Czyszczenie glowicy?

Autor: Artur Miller (armi_at_iol-antares.co.za)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 08:16:58 MET DST

gibON wrote in message <8heosu$svj$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
:Czy ktos wie jak tego dokonac w miare sensownie (tak zeby pozniej jeszcze
:cos drukowala) :) ?
:Moja drukarka to Xerox DocuPrint C6 - przy drukowaniu czarnym tuszem cos
:sie zatyka, kolory dzialaja ok
:

Ja kiedys odetkalem zaschnieta glowice lejac przez 15 minut wode w miejsce,
gdzie wtyka sie pojemnik z atramentem (bo sa osobno). Nawet dzialalo :)
Ale to nie byl Xerox, wiec nie wiem czy zadziala.

@

--
Bo zrozumiec rekurencje moze tylko ten, kto rozumie rekurencje.
UIN:66189878