Re: BX, Via 133A, i815E

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 18:30:47 MET DST

"cb" <cb_at_inet.com.pl> wrote in message
> Przesledzilem ostatnie posty i linki z testami plyt z ktorych jasno
> wynika
> ze najlepszy jest wciaz stary dobry BX

bingo!

> Czy gdybyscie sie decydowali w tej chwili na nowa plyte (stara szlag
mi
> trafil), to mimo braku AGP4x, UDMA66 czy (oficjalnie)szyny 133 MHz
> bralibyscie BX, czy tez czekali jeszcze kilka tygodni i kupili plyte
na
> i815E.

bralibyśmy BX a to dlatego że różnica między AGP4x a AGP2x nie jest
dobrze widoczna nawet w wymagających grach, a różnica między UDMA66 a 33
jest widoczna najbardziej przy kopiowaniu dużych ilości danych z jednego
dysku na drugi. Jednak porządny kontroler nie zaszkodzi (Promise)

> Posty na temat VIA 133A przed kilkoma dniami przeczytalem i bardzo je
> sobie cenie.
> Mam procesor FCPGA stad tez raczej sklaniam sie ku plycie z Socket
370.

> No i zawsze podobaly mi sie plyty Asusa tylko jaka wziac : CUBX, CU4X
> czy Asus i815E (jesli w ogole sie takowa pojawi) ??

Asus CUBX jest najlepszy w tym przypadku, i dostajesz jeszcze kontroler
UDMA66
cena u mnie :684zł

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934