Re: temperatura K6-2

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 00:48:29 MET DST

Użytkownik Jacek Popławski said:

> Jaka jest normalna temperatura dla K6-2? Kiedy należy zacząć się
martwić?
> Mam niepodkręcone K6-2 500. Pod Linuxem przy normalnej pracy jest około 30
> stopni, gdy uruchomię coś, co zajmie 99% CPU (np. kompresja ogromnego
> pliku) to powoli rośnie aż do 40-42 stopni. Niestety pod Win98 nawet
> jak nic nie robię to przekracza 40. Dlaczego tak się dzieje?

Heh, twoj procek prawie zamarza :). Jesli moj K6-2 450 ma ponizej 60 stopni
to jestem very happy :)). A tak serio: zobacz jakie ma oznaczenie - Axx
,druga litera mowi jakie ma napiecie core. Trzecie litera informuje o
temperaturze:
i tak:
Q - 0° do 60°C
X - 0° do 65°C
R - 0° do 70°C
K - 0° do 80°C
Z - 0° do 85°C

Ja mam X , a moj proc chodzi srednio na 62-65 stopni, wiec twoj to prawie
lodowka
Zreszta dopoki ci sie nie zawiesil to nic sie nie dzieje.
A wahaniami sie kompletnie nie przejmuj.

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl