Odp: temperatura K6-2

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 00:59:21 MET DST

W zasadzie w przypadku SS7 wskazaniami temperatury nie ma co sobie glowy
zawracac, gdyz w zasadzie zadna plyta nie pokazuje prawidlowej temp. proca,
nie wiadomo dlaczego. Na przyklad ja na moim Ficu 503A mam temp. w granicach
35st. - przy k6 2 400_at_560@2,7V ! - paranoja, dla przykladu Asus P5A pokazuje
w tych warunkach ponad 70 co z kolei tez jest lekka przesada. Zasada jest
taka, ze jezeli radiator ktory jest prawidlowo polaczony z procesorem(pasta
sillikonowai te sprawy) nie jest goracy do tego stopnia, ze dotykajac go
palcem poparzymy sie i swobodnie mozemy go trzymac to jest dobrze.