Re: Plyta BXcel ?

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (progrocker_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 17:37:44 MET DST

"gruesome" <gruesome_at_poczta.onet.pl> wrote

> mam m726mrt i CMI8738 - obsluguje DirectSound, HRTF, Aureal, 4
glosniki. W
> instrukcji jest napisane, ze jest na magistrali PCI.

no bo to jest wersja mrt. Chipset to, jak sam napisałeś -CMI8738 zwana
czasami SoundPRO-PCI(a nie
CMI8330) - są oddzielne sterowniki na płytce CD.

> Jak chcesz grac to koniecznie musisz zainstalowac. U mnie bez tego gry
> akcelerowane sie wieszaly po paru sekundach.

a, to ciekawe... ja powalczyłem trochę z Rivą na AGP i po zmianie kilku
parametrów w sterownikach ruszyło (wcześnij wieszał się nawet
3dbench2000)

> Tez koniecznosc - transfer dyskowy wzrasta kilkakrotnie. A pod linuxem
> piec razy.

zależy od dysku - kiedy zainstalowałem starego Seagate'a PIO4, dysk
strasznie "przymuliło". Pewnie stery są nastawione raczej na nowe dyski -
UDMA/33 (Fujitsu) idzie całkiem nieźle, choć przyznam się, że nie
testowałem oddzielnie na Windowsowych i firmowych sterownikach.

> u mnie w instrukcji sa te wszystkie 'nieudokumentowane'.

to zależy od wersji płyty i od wersji instukcji. Podejrzewam, że Twoja
płyta
jest nowsza, więc i instrukcja jest bardziej szczegółowa. Warto z resztą
zerknąć na płytę - tam właśnie te podstawowe częstotliwości FSB i
mnożniki
są nadrukowane na płycie.

Grendel