Re: Plyta BXcel ?

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (progrocker_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 17:36:10 MET DST

"Roger" <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl>

> Ale skoro mozna takie fsb recznie ustawic na plycie, to nie ma potrzeby
> zaklejania b21. To sie robi tylko wtedy jezeli plyta automatycznie
> wykrywa czestotliwosc z jaka pracuje procesor i nie pozwala ustawic
innej.
> Puszczalem na m726 celerona 300a na fsb 100 bez zadnego zaklejania

no to już, kurde, nie wiem o co biega... puszczałem mojego cellka na
innej płycie na 100Mhz i chodził, pamięci też mam szybkie i sprawdzone na
innej płycie... wkładam to do pc-shitsa... żopa.... naprawdę... czas się
na jakiegoś Abita przesiąść, bo mnie już wnerwia ta płyta... a może po
prostu za dużo od niej wymagam ?... Skoro testuje się w niej
najprzeróżniejszy sprzęt z dość dużą częstotliwością, to
prawdopodobieństwo występowania awarii, konfliktów itp wzrasta
drastycznie....

Grendel