Re: Zakup obudowy

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 00:39:24 MET DST

On Thu, 1 Jun 2000 12:53:17 +0200, j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>Chcialem prosic szanowne grono o pomoc.
>
>Potrzebuję obudowę, która będzie: cicha, kulturalna w obsłudze, i miała
>porządny zasilacz.

No więc tak:
Ja mam Enlighta midlle tower. Obudowa jest taka jaka piszesz: cicha,
BARDZO wygodna w obsłudze i ŁADNA. Oczywiście wszystkie blachy mam
pozdejmowane :). Zasilacz bodajże 230 W. Fajny jest. Raz zrobiło mi
się w kieszeni twardziela zwarcie na kabelkach zasilania, to siadł.
Myślałem, że popaliłem peceta, ale się okazało, że zasilacz ma
bezpiecznik termiczny. Bajera.
Jeśli chodzi o poziom hałasu, to bardzo przyzwoicie, chociaż niektórzy
kiedyś pisali, że różnie bywa w zależności od egzemplarza. W razie
czego to możesz zrobić tak jak ja, czyli przepiąć wentylator na 5 V.
Chłodzi wystarczająco, a nie słychać. Do tego wsadzić dyski Fujitsu i
nawet nie wiesz, czy pecet chodzi :)
Mam przed sobą cennik jakiegoś sklepu. Ta obudowa kosztuje tam około
330 zł.

Jeśli natomiast potrzebujesz obudowy, która ma więcej kieszeni 5.25''
niż cztery, to rozważ Enlighty serwerowe, które mają ich 9 :) Cena
około 1200 zł. Ale jest tego warta i jak będę miał kasę, to kupię :)
Jak chcesz więcej informacji, to gorąco polecam Ci stronę
www.enlight.nl Znajdziesz tam szczegółowe opisy wszystkich modeli,
zdjęcia, wszystkie dostępne dezajny, itd. Poza tym support na
odpowiednim poziomie, czyli jakieś pytania, to piszesz maila i zaraz
masz odpowiedź.

W tym cenniku, który mam przed sobą są jeszcze obudowy big tower i
serwerowe firmy CHIEFTEC, ale nie widziałem, nie znam, więc się nie
wypowiadam. Dodam tylko, że Big Tower z zasilaczem 230 W kosztuje 600
zł, a serwerowa z zasilaczem 300 W i 6x5.25'' - 800 zł.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl