Zakup obudowy

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 12:53:17 MET DST

Chcialem prosic szanowne grono o pomoc.

Potrzebuję obudowę, która będzie: cicha, kulturalna w obsłudze, i miała
porządny zasilacz. Sprzęt pracuje jako serwer, 24 godziny na dobę - i w prywatnym (czytać: moim) mieszkaniu, więc chodzi tu zarówno o eliminację zakłóceń w sieci (listwa z filtrem jest swoją drogą), jak i o wspomniany poziom głośności - ta obudowa ma być ledwie słyszalna (praktyka pokazuje, że najgłośniejsze są i tak dyski, no wieć ok, nie głośniejsza niż dysk).

Chcę kupić enlighta midi ATX.

I teraz jest taka sprawa. Te obudowy zawsze miały wyjmowany przód, a potem
zdejmowało się całą metalową obudowę.
Natomiast ostatnio widziałem takiego Enlighta, w którym boki były zdejmowane
osobno. I przyznam szczerze właśnie takiego bym chciał kupić, bo łatwiej się
wtedy grzebie w środku - prośba jest, żeby mi podać dokładny model, nr seryjny - tej zdejmowanej w całości i tej z bokami obsługiwanymi osobno.

Ja znam takie numerki: EN7233/3A oraz 7237/7A.

Ktoś kompetentny? :>

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin