Re: Re[2]: Jakie plyty CD-R?

Autor: Hawk (hawkey_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 23:49:26 MET DST

>BASF s? nie trwa?e ?!!!

Jasne ze nie sa... Bo produkuje je CMC Magnetics i Ritek Co. Czyli
dwie najbardziej znane firmy przy produkcji patrzace na ilosc, a nie
na jakosc. Mam okolo 10 BASF'ow nagrancyh mniej wiecej rok temu...
Dzis czyta je tylko moje kombo Teac CDR56S i Teac 532S. Reszta nie
czyta, a jak czyta to kopiowanie 1 MB pliku trwa do 10 minut...
Jezeli taka trwalosc ci wystarcza to no problem...

Chyba ze mowisz o BASF Ceram Guard produkowanych przez Tayio Yuden
Company.. Te sa ok, jak wszystko inne z tej fabryki...

>S? lepsze ni? Verbatim z których z?azi wierzchnia warstwa
>po 1,5 roku a czasami i wcze?niej.

Mam kilka 4 letnich Verbatimow czytanych prawie codziennie i nic z
nich nie schodzi... wierzchnia warstwa owszem, schodzi ale z podrobek
verbatim'ow. z oryginalnych nigdy...