Odp: Re[2]: Jakie plyty CD-R?

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 00:16:53 MET DST

 Nie rozumiem tej calej dyskusji! Wiadomo, ze "tanie rzeczy sa drogie" i nie
ma ci sepic kupujac tani szmelc. To ze moj Teac scsi
nagrywa nawet plyty chodnikowe nie oznacza , ze mam kupowac byle co, bo:
1. sam wole miec markowy towar
2. jezeli nagrywam dla kogos, nie chce miec zadnych reklamacji; w koncu nie
jestem jakims tam gieldowym lamerem...
Jezeli chodzi o trwalosc - mam CDR-y nawet i 4-letnie firm lepszych i
gorszych i wszystkie odczytuje bez problemow. Moze to dlatego, ze mam bardzo
dziwne nawyki: nigdy nie dotykam plyt (ani z dolu ani z gory; chwytam za
krawedzie), nigdy ich nie wycieram; nie ma takiej potrzeby, bo nie zostawiam
ich poza pudelkiem, ani w odtwarzaczu, gdzie maja niemily zwyczaj pokrywania
sie szarym nalotem. Prawda, ze proste ? ;-) Pozdrawiam!

--
CyboRKg