Re: Zakup obudowy

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 21:01:36 MET DST

Thu, 1 Jun 2000 19:25:49 +0200, tobis napisal(a):

>A mieliście w posiadaniu Accent KN 830. Chciałbym sobie ją kupić ze względu
>na prostotę oraz podobno cichość pracy (sorki za stwierdzenie).

Bardzo się cieszę, że wywiązała się z tego jakaś dyskusja :>
Chciałbym, żebyśmy do czegoś doszli. Miło mi słuchać konstruktywnych uwag.
Jedynie mała uwaga/prośba: jeśli piszecie o jakichś produktach, to ja będę
bardzo wdzięczny za informacje od razu ile to kosztuje i gdzie można kupić.

Właściwie to mam w domu w drugim komputerze jakąś taką obudowę z Abitechu,
kosztowała 170zł i jest wyjątkowo cicha. Natomiast jest dość mała jak na
porządniejszy serwerek i jednak dosyć ogólnie kiepsko wykonana (np. żeby
zrobić miejsce na kartę trzeba posłużyć się młotkiem i obcęgami, zamiast
kulturalnie wykręcić śledzia).

Tak w ogóle to widziałem kiedyś na oczy taką malutką obudowę Winton TK-2001.
Praktycznie bezgłośna, ma zdejmowane oba boki osobno. Sprzedaje to TCH. Niestety w tej chwili sprzedaż została zawieszona z powodu braku jakiegoś certyfikatu.

--
Jacek Fiok
capital.pl sysadmin