Odp: Shuttle Technology parallel port atapi adapter

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 18:01:18 MET DST

WhitE <White_s_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:VEfZ4.56003$zA1.1315115_at_news.tpnet.pl pisze...

> Jak włożę tam CDroma i zainstaluję odpowiedni do tego ster to widać to
samo
> :-)
> Zdaje się tu urzadzenie z czymś się kłuciło ale po reinstalacji Windowsa
> poszło.
> Pewnie kiedyś przestanie chodzić a ja dalej nie będę wiedzieć dlaczego :-(

U mnie na jednym kompie nie zawsze widać ją po starcie systemu, ale oanel
stetowania/system, odśwież i widać....

> A te nagrywarki HP to chodzą z jaką prędkością?
> Wydawało mi się że lpt jest za wąskie do nagrywarek?
> --
Zapis max x2, odczyt x6 - nie jest to coś rewelacyjnego, ale w firmie
potrzebna była przenośna nagrywarka, więc wzięli taką...

Rob.