Re: Sterowniki do ATI mach32 PCI

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 11:04:40 MET DST

Użytkownik "Janko" <janko5_at_priv4.onet.pl> napisał w wiadomości
: Witam
: Mam karte ATI mach32 PCI 1MB do ktorej niestety nie mam sterownikow.
: Teoretycznie te sterowniki znajduja sie w windowsie, ale paktycznie
komputer
: z tymi sterownikami sie wiesza gdy chce ja ustawic na wiecej kolorow niz
16.
: Czy jest ktos w posiadaniu sterownikow do tej karty i jesli tak to czy
: moglbym prosic o przeslani mi ich na adres prywatny (znajduje sie na koncu
: listu).
: Dodam ze sterownikow tych niestety nie ma na stronie producenta. A
wlasciwie
: to istnieje informacja ze sa one dolaczone do windowsow.
:
: Z gory wielkie dzieki
:
:

Moze te drivery pomoga:
ftp://ftp.optimus.sos.pl/pub/grafika/MACH32
ftp://ftp.adax.pl/ADAX/grafika/ATI/601
ftp://ftp.act.com.pl/Sterowniki/Karty Graficzne/ATI/ATI Mach/Sterownik

A probowales zalozyc patcha ?
http://download.atitech.ca/drivers/32w95dpm.zip

Pozdrawiam,

Krzycho