Sterowniki do ATI mach32 PCI

Autor: Janko (janko5_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 08:33:42 MET DST

Witam
Mam karte ATI mach32 PCI 1MB do ktorej niestety nie mam sterownikow.
Teoretycznie te sterowniki znajduja sie w windowsie, ale paktycznie komputer
z tymi sterownikami sie wiesza gdy chce ja ustawic na wiecej kolorow niz 16.
Czy jest ktos w posiadaniu sterownikow do tej karty i jesli tak to czy
moglbym prosic o przeslani mi ich na adres prywatny (znajduje sie na koncu
listu).
Dodam ze sterownikow tych niestety nie ma na stronie producenta. A wlasciwie
to istnieje informacja ze sa one dolaczone do windowsow.

Z gory wielkie dzieki

   Robert Janowski
   Politechnika Zielonogórska
   R.Janowski_at_pz.zgora.pl