Odp: Monitor 17, Wlasciwie ktory najlepiej kupic?

Autor: Artur Chuchro (achuchro_at_kki.net.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 09:31:46 MET DST

Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8giliu$qc3$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> przypomina
>
> Jakos tak sie sklada ze siedzialem przed tym flatronem i wcale to nie
bylo
> takie przyjemne. Jak dla mnie przy rozdzielczosci wiekszej jak
1024x768x85Hz
> meczyly mi sie baaaaaaaaaaardzo szybko oczy.
>
> A pozatym jakosc obrazu wcale nie jest taka rewelacyjna - generalnie
uwazam
> ze jest to monitor dla giercmanow. Takie parametry jakie posiada
elektronika
> wcale nie mobilituja go do tego zeby go uznawac za pelnowartosciowa
> [...]

Mam w pracy 2 typy monitorow 20" - Compaq P110 i Philips 20B. Obraz
Compaq'a jest moze troszeczke lepszy od Philipsa (ale niewiele) lecz np.
sprobuj zmienic system operacyjny - obraz ucieka, krzywi sie (brak
profili uzytkownika), brakuje tez kontrastu i jaskrawosci (jak siedzisz
w jasnym pomieszczeniu to po pracy ciezko samochodem do domu wrocic).
Przed obydwoma monitorami siedzialem po 2 lata (AutoCAD i te sprawy). W
domu mam 775FT i nie wcale nie narzekam na jakosc obrazu. No, moze W98
obcina go jak zainstalowac mu infa z dostarczonej dyskietki, ale w NT
tego problemu nie ma. Troche klopotliwa regulacja kontrastu i
jaskrawosci - trzeba troche klikac jak sie chce cos zmienic, ale nie
jest to az takie zmudne. Natomiast rewelacyjnie dzialaja profile
uzytkownika - przy pierwszym wejsciu do systemu operacyjnego ustawiasz
obraz a potem cie juz nic nie interesuje. Zmieniasz systemy i obraz
zawsze jest taki jak ustawiles. Mam Linuksa, W98, W2000 i NT4 i nie mam
problemow przy przelaczaniu. Tylko ten jego plaski obraz troche daje w
kosc - posiedzisz troche, i juz na inny monitor nie da sie patrzec.

--
Pozdrawiam