Re: bezp. polaczenie kablowe

Autor: Tomasz Kurzacz (kurzacz_at_it.com.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 09:33:22 MET DST

A jakim kablem sie polaczyles? Bo do laczenia dwoch kompow musi byc z
przeplotem, zeby we trafialo na wy drugiego. Poza tym np. starsze kompy nie
potrafia sie dogadac (ja nie moglem do tego zmusic 486 po Centronicsu).
TK.

Użytkownik LoLoK <lolok1_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39359a16_at_news.vogel.pl...