Zoltrix Rainbow - niska wydajnosc, predkosc transmisji

Autor: Michał Pietrzyk (mpiet_at_to.onet.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 01:39:47 MET DST

czesc

kupilem wlasnie modem zoltrix rainbow 56K, dziala w porzadku ale widze
niewielka roznice w porownaniu z requestm 28,8
co wiecej mimo, ze mam ustawione maksymalna predkosc transmisji na 115200,
to i tak dialup informuje mnie ze polaczenie jest przy 36600 bps

skad ten brak wydajnosci?
czy ktos z was mial podobny problem i co moge z tym zrobic?

z gory dzieki za pomoc
Michal Pietrzyk
mpiet_at_to.onet.pl