Re: Co trzeba aby podł±czyć komputer z TV ?

Autor: Xaltuton (andyp_at_data.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 01:19:59 MET DST

"Spider" <spider_at_interia.pl> napisal:

> Jak± kartê graficzn± lub telewizyjn± trzeba za przystêpn± cenê trzeba
>mieæ aby pod³±czyæ komputer AMD 400 MHZ z TV (czy dodatkowo trzeba te¿ co¶
>kupiæ : program, okablowanie itp.). Ile to mniej wiêcej kosztuje ? Czy
>mo¿liwe jest pod³±czenie do takiej karty telewizora lub monitora lub te¿
>obydwu na raz .

Polecam AverMedia lub PixelView.

> Z kart graficznych wiem, ¿e dobre parametry do gier komputerowych ma
>Riva 128 ZX AGP (dla mnie wystarczaj±ce : RAMDAC i nie wiele kosztuje) za
>160 z³, ale chyba ona nie obs³uguje TV. Sam obecnie posiadam kartê graficzn±
>4 MB PCI firmy Tseng, ale ona chyba nie ma takich mo¿liwo¶ci.

Potzrebujesz albo karty TV z wysciem TV albo karty graficznej
z wyjsciem TV.

> Czy jest mo¿liwo¶æ te¿ ogl±dania telewizji przez komputer konkretnie
>Canal + zakodowanego (mam namiar na taki program hakerski).

Tak. Jedyny warunek to karta TV musi byc na na chipsecie BT878 (848),
ale praktycznie wszystkie obecnie produkowane karty TV sa oparte na tej kosci.
Jesli chodzi o program do dekodowania c+ to polecam MoreTV lub Borg'a.
( www.tvmania.pl )

--
Andy vel Xaltuton