Odp: Shuttle Technology parallel port atapi adapter

Autor: WhitE (White_s_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 23:40:05 MET DST

Użytkownik Robert Szymczyk <szymczyk_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4VzY4.46641$zA1.1055841_at_news.tpnet.pl...
> WhitE <White_s_at_poczta.onet.pl> w artykule
> news:r_sY4.45066$zA1.1016327_at_news.tpnet.pl pisze...

<ziuut>

> Adapter jest wykrywany jako "Shuttle EPAT External ATAPI Adapter for
Win9x"
> ,
> więc myślałem, że to coś takiego. Widać masz samą skrzynkę, w którą HP
> wkłada wewnętrzne nagrywarki, i sprzedaje jako zewnętrzne...
Jak włożę tam CDroma i zainstaluję odpowiedni do tego ster to widać to samo
:-)
Zdaje się tu urzadzenie z czymś się kłuciło ale po reinstalacji Windowsa
poszło.
Pewnie kiedyś przestanie chodzić a ja dalej nie będę wiedzieć dlaczego :-(
A te nagrywarki HP to chodzą z jaką prędkością?
Wydawało mi się że lpt jest za wąskie do nagrywarek?

--
Stanisław Szpara
Blacks_at_starmail.com