Re: Czy "Pentium !!!" to ten sam procesor co "Pentium III"?

Autor: Artur Potracki (art_at_fatcat.ftj.agh.edu.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 20:26:36 MET DST

Wege (Pszemol_at_PolBox.com) wrote:
: Jestem nieco pogubiony... W dokumentacjach do płyt głównych, na liście
: supportowanych przez nie procesorów, spotykam się z oznaczaniem
: Pentiumów III trzema wykrzyknikami (!!!) lub małymi literkami (iii)- czy
: to tylko jakiś chwyt aby uniknąć jakichś opłat za uzycie trademark czy
: to są różne wersje procesora? Widziałem takie wykrzykniki właśnie między
: innymi w opisie płyty głównej Gigabyte z chipsetem VIA Apollo
: (GA-6VXE7+) z Socket 370 zamiast Slot 1... Co jest grane? A'propos tych
: slotów i socketów: które wersje procków mają lepszą wydajność: te na
: Slot 1 czy te na nowym słączu FC-PGA/Socket 370? Procki w wersji 370 są
: tańsze niż te w wersji Slot 1 - co wybrać kupując Pentium III (a może
: Pentium !!!?) 500~700MHz na magistralę 133MHz?

Pentium III przez Intela oznaczany jest !!! - tak więc to to samo.
Osobiście polecam płytę ze Slot 1 + przejściówka. Nowe Pentium III są robione
tylko jako FC-PGA, ale Intel lubi "czarować" z pinami a łatwiej zmienić
przejściówkę niż płytę...
Płytę polecam raczej na BX niż na VIA ale zapewne wiele osób się ze mną nie
zgodzi. Osobiście używam ABIT BE6-II i nie mam kłopotów, choć niektórzy
twirdzą, że mają z nią problemy.
Mam nadzieję, że Ci choć trochę pomogłem.

--
			Artur Potracki <potracki_at_poczta.fm>
			Registered Linux User #165595