Re: przetaktowywanie celerona 533...

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 31 May 2000 - 12:33:43 MET DST

Hi,

Zenek wrote:

> znajdzie sie moze ktos na tyle mily i uprzejmy, kto wytlumaczylby mi jak
> przetaktowac celerona 533... nie wiem nawet do jakiej czestotliwosci mozna
> go podkrecic (koles mi mowil, ze 600 mhz jest oki), zeby nie grozilo to
> przegrzaniem sie procesora...
> [...]

Bez obrazy, ale raczej przy zadawaniu takich pytań nie powinieneś
się osobiście zabierać do podkręcania procesora. To strasznie
delikatna robota. Najlepiej znajdź kogoś, kto zrobi to profesjonalnie
od razu dbając o odpowiednie chłodzenie i sprawdzenie stabilności.
Jeżeli koniecznie chcesz to robić sam, to poczytaj dużo na ten
temat (choćby artykuły w CHIPie -- kiedyś był tam całkiem niezły
artykuł o podkręcaniu, niezły dlatego pewnie, żeby był żywcem
spisany z http://www.tomshardware.com/).

Pamiętaj: amatorskie podkręcenie procesora w najlepszym wypadku może
się skończyć utratą stabilności komputera, a w najgorszym utratą
wszystkich danych na dyskach lub wręcz spaleniem kilku elementów
komputera (i nie tylko procesora, ale też elektroniki dysków czy
karty graficznej).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |