przetaktowywanie celerona 533...

Autor: Zenek (tommaz_at_polbox.com)
Data: Tue 30 May 2000 - 20:19:38 MET DST

no wlsnie...

znajdzie sie moze ktos na tyle mily i uprzejmy, kto wytlumaczylby mi jak
przetaktowac celerona 533... nie wiem nawet do jakiej czestotliwosci mozna
go podkrecic (koles mi mowil, ze 600 mhz jest oki), zeby nie grozilo to
przegrzaniem sie procesora...

mam plyte glowna soyo. w biosie mozna poustawic kilka opcji od procesora
(soyo combo setup), ale troszke boje sie cos tam zmienic... slyszalem tez,
ze sa programy, dzieki ktorym mozna podkrecic procesor z poziomu windows
(nazwa? skad dorwac?).

z gory dziekuje za odpowiedz...

zenek