LPT

Autor: Wiktor Dernowicz (dernow_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 00:22:51 MET DST

potrzebuję odczytać stany logiczne na pinach 2-9 LPT,
wiem jak wysłać informację na te piny, zapisując coś do portu $378, lecz ja
chcę wymusić elektrycznie stany na tych pinach i je odczytać,
dobrze też byłoby jeszcze wiedzieć jak obsługuje się inne piny
dokładniej chcę obsłużyć przetwornik analogowocyfrowy i potrzębuję do tego
9 wejść do kopmutera i trzy wyjścia