Re: List do Gazety Wyborczej

Autor: Neurodancer (garrett_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 23:54:38 MET DST

DniaTue, 23 May 2000 15:31:15 GMT, "mackozer"
<mackozer_at_poczta.onet.pl> napisal/a:

>Nie mogąc doczekać się odpowiedzi na mój list od redakcji dodatku "Komputer"
>do Gazety Wyborczej postanowiłem umieścić jego treść na grupie. Dotyczy on
>podjętego przez ów dodatek tematu "walki o tańszy Internet z monopolem TP
>S.A."
Ha, pisząc o podobnej akcji w Angli podali,że koordynujący ja
prestiżowy dziennik założył specjalna stronę WWW. A "Gazeta"???
Bali się straty reklamodawcy? Łączy nas coraz drożej, ot co.
Pozdro
ND

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl