Re: CO sadzicie p3v-4x asusie?

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 15:49:39 MET DST

Użytkownik "Louis" <cyphrevil_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Nie polecalbym ANI TROCHE chipset'u VIA. Po prostu popatrz na cene.
> To tak jak bys patrzyl na ford'a i poloneza - niby te same funkcje, jeden
> drugi sluzy do jezdzenia ale roznica....

Rozumiem ze masz taka plyte testowales ja i wiesz co piszez (ale chyba
jednak nie)

> Nie musisz sobie kupowac od razu takiej plyty, tym bardziej ze sa z nia
problemy

Jakie to sa z nia problemy ? Nic mi o tym nie wiadomo.

> Kup sobie cos dobrego i stabilnego na intelu BX, moze i bedzie troche
drozsze
> ale za to bedzie dobre.

Taaaak ?? Wszystko zalezy od producenta plyty, mozna trafic niezlego grzmota
na BX'ie

Piotr Traczykowski
Ph.D. Student
Institute of Fundamental Technological Research
Polish Academy of Sciences