Re: CO sadzicie p3v-4x asusie?

Autor: Louis (cyphrevil_at_yahoo.com)
Data: Tue 30 May 2000 - 14:01:42 MET DST

Witam.

Nie polecalbym ANI TROCHE chipset'u VIA. Po prostu popatrz na cene.
To tak jak bys patrzyl na ford'a i poloneza - niby te same funkcje, jeden i
drugi sluzy do jezdzenia ale roznica....

Nie musisz sobie kupowac od razu takiej plyty, tym bardziej ze sa z nia problemy
i jesli nie masz kasy na eksperymentowanie ( np. pamiec jaka kupisz nie pojdzie
i bedziesz musial kupic nowa ) to zapomnij.

Kup sobie cos dobrego i stabilnego na intelu BX, moze i bedzie troche drozsze
ale za to bedzie dobre.
I nie kupuj sobie plyty z kontrolerem udma tylko kup bez niego i dokup go sobie
jako osobna karte.

Przykladem moze byc np. Asus p3b-f. IMHO godny nastepca p2b.
Jak bedziesz chcial wiecej szczegolow to pisz.

pozdro