Re: UDMA66... nie dziala! Blagam o pomoc!!!

Autor: A L E X m (marcinm_at_abcdata.com.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 12:51:07 MET DST

>No to wszystko jest w porzadku i nie masz sie czym martwic
>Sandra jest kiepska jesli chodzi o testowanie dyskow - mozesz
>wylaczyc opcje "disk cache", to wyniki sie poprawia
>Lepiej uzyj HD Tach lub Winbench 99

Dzieki ;-) teraz sprawdze na innych programikach...

>Bios ten rowniez uaktualnia bios w kontrolerze HPT366

To tylko jeszcze jedno, male pytanie - czy w takim razie nie musze juz
aktualizowac BIOSu HPT366, tylko zaktualizowac driver w Win98 - tak to
rozumiem?

Jeszcze raz chcialbym Ci serdecznie podziekowac za pomoc - naprawde nie
spodziewalem sie, ze tak szybko zostana rozwiazane moje problemy!
Dziekiiiiiiiiiii!

--
A L E X m
noun es Marcin