Agfa Snapscan i win2k - niii do siee? (dlugawe)

Autor: Paweł Stefański (pas_at_pasjo.net.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 12:34:23 MET DST

Witam

Pomozcie, jesli ktos ma pomysl jak, raczeta niestety opadaja mi do samej
podlogi...

Kupilem sobie skanerek Snapscan 1236s z kontrolerem SCSI Adapteca jako
bonus, a w kompie mam juz kontroler Tekrama UW. Dzialalo toto (choc nie do
konca dobrze) pod win 98, NT, az nagla niespodziewana podkusila mnie do
apgrejdu okien do wersji milenijnej. I teraz jaja - kontroler (Adaptec AHA
1505) instaluje sie dosc poprawnie, oprocz tego ze przy IRQ pokazuje mu sie
malutki "?", ktory nie pozwala podzialac. Przewertowalem dokumentacje,
zassalem nowsze stery i ciagle kicha. Zalecaja recznie ustawic IRQ na 11,
ktore jest juz zajete przez UDMA 66 (Abit BP6). Nic to.
Trwajac w boju popisalem sie do Adaptekow, Agf i innych helpdeskow, gdzie
oblany sikiem gestym zrezygnowalem z szukania pomocy u producentow (swoja
droga Agfa to debesciaki :( Ciagle nic to.
Postanowilem powylaczac UDMA 66 i recznie wlaczyc Adapteca - efekt mizerny.
Wylaczyc sie nie dalo, a kontroler zniknal z systemu :(( Wreszcie - ostatni
pomyslunek.
Ktos mi doniosl ze mozna gdzies kupic kabelek z jednej strony z wtyczka UW
(waska), z drugiej z normalna wtyczka (podobna do zlacza LPT). Obdzwonilem
wsjo - nikt ni ma takiego ustrojstwa...

Pomozcie pliz, bo jak nie wy, to juz nikt mi nie pomoze...

pozdrawiam i sorki ze tak dlugo...

zrozpaczony
Fajski