FIC 503+ dziwne rzeczy-posiadaczy w/w plyty prosze o odp

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 10:00:14 MET DST

Witam i przechodze do rzeczy
config AMD 400
FIC 503+ rev 1.2a
Barracuda na 1 IDE
Medalist na 2
CD samsung SC 140B 40x na 2

Po instalacji windy nie moge wlaczyc DMA dla cedeka poniewaz przy wlaczaniu
plyt cd audio startuje ona nieskonczenie dlugo(plyty z danymi pracuja raczej
dobrze)?;wniosek ze cd nie obsluguje dma??.Po zainstalowaniu service packa z
serii 4in1 dowolnej wersji i programiku VIa dma tool,dma daje sie wlaczyc
tzn dawalo sie wczesniej ale byly te problemy;i nastepna zagadka.Wszystko
dziala poprawnie- ale po sprawdzeniu dyskow np Sandra(ale moze to byc rownie
dobrze inny program) odkrylem nastepujaca dziwiaca mnie rzecz.Po wlaczeniu
DMA dla cedeka (i oczywiscie dla dyskow) szybkosc obu dyskow na obu
kontrolerach ma poziom taki mniej
wiecej jaki powinien byc.Natomiast po wylaczeniu DMA dla cedeka(tylko
cedeka) szybkosc
dyskow drastycznie maleje.Dodam ze barracuda pracuje w trybie
UDMA33(zmieniona za pomoca programu seagate).Teraz wlasciwie mam z tego
service packa zainstalowana tylko obsluge AGP (bez bus master i mam
wlaczone DMA dla dyskow i wylaczone dla cd bezposrednio w sterownikach
windowsowskich do Via i szybkosc pracy dyskow jest taka jaka powinna byc)
ale to mnie dreczy i przesladuje.Co ma wlaczenie i wylaczenie DMA cedeka do
pracy dyskow na roznych kontrolerach???Czy to blad w service
packu????????Czy ktos to w ogole zauwazyl u siebie?

--
Z pozdrowieniami
                   Luka