Re: jaka nagrywarka

Autor: Jarek (walpawlak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 09:49:12 MET DST

(Ciach)
> no ale jak to wyglada z yamaha? bo ja slyszalem, ze tez sa bezawaryjne
> i w 100% nagrywaja.
>
> Ever
> --
> 4ever_at_astercity.net
Od dawna mamy Yamahe CRW4260t (stary juz model) i nie bylo nigdy zadnych
problemow. Tzn gwoli scislosci trafiaja sie porazki ale sa baaardzo
sporadyczne i najczesciej na kiepskich plytach. Bardzo czesto problemy
powoduja same programy nagrywajace, najlepiej miec zainstalowany tylko jeden
program.
Jarek