Re: Compaq czy IBM?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Tue 30 May 2000 - 06:04:57 MET DST

In article <8gudg2$mpa$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, "Barni" <barni_at_toya.net.pl>
wrote:
> Hej Ja wole IBM. Compaq to komputer kompatybilny inaczej:)) Barni
Z IBM tez nie jest tak rozowo... mialem duze problemy na Aptivie (na LX) z
uruchomieniem sieciowki 3com.. pci wywalala pelno konfliktow z zasobami plyty,
a isowa po prostu nie dala sie wcisnac do slotu... czyzby ibm zmuszal swoich
klientow by kupowali ibm-owskie sieciowki? a moze tylko ten model nie lubi sie
z 3com.. u mnie poszla za to bez problemow tania sohoware na pci i dziala bez
najmniejszych problemow (z cable modemem)

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming