Odp: BE6-II po upgrade biosu i problem z wylaczeniem...

Autor: Dooodzio (dooodzio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 05:45:46 MET DST

W trakcie flashowania na pewno wszystko poszlo OK , bo inaczej bys
poprzedniego posta nie napisal ze swego kompa.
A teraz o wyłączaniu . Sprawdź w biosie , czy masz włączoną czy wyłączoną
opcje ACPI w Advanced Power Managment . Wiem , że u mnie , gdy po
sflaszowaniu zapomniałem tej opcji włączyć , to win98 zaczął wykrywać na
nowo wsyztskie urządzenia , i zainstalował "IRQ Holder for PCI stering"
wcześniej było "ACPI IRQ Holder for PCI stering" i własnie wtedy pojawił się
problem z wyłączaniem kompa . Wiem , że włanie dzięki temu "posiadaczowi dla
PCI" ACPI może usypiać każde urządzenie wykorzystujące IRQ , zgodnie z
ustawieniami w biosie , ale jaki to ma wpływ na wyłączanie win98 tego nie
wiem . Ale jedno jest ważne - jak zainstalowałeś win98 z wyłączoną
(włączoną) tą opcją , to jej nie zmieniaj , bo mogą się pojawić właśnie
problemy z SHUT down .

Użytkownik ravisoftputer <rvsftptr_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:zOqY4.44421$zA1.1001662_at_news.tpnet.pl...