Re: soft do TV

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 21:36:45 MET DST

On Sun, 28 May 2000 13:11:07 GMT, jp_at_ulgo.koti.com.pl (Jacek
Popławski) wrote:
>mam malutkie pytanie - czy w Windows do jednej karty pasuje tylko jeden soft?
>próbowałem mojej AVerMedia TV Phone 98 z różnymi rzeczami z tvmania pod Win98
>i chodziły (z różnymi problemami), jakie znaczenie ma dołączony soft?

Masz calkowita racje, ale ja nie dysponowalem wtedy taka iloscia
czasu, zeby sie bawic w szukanie i badanie softu, ktory by mnie
uszczesliwil. A pretensje mialem przede wszystkim do slabej czulosci
tunera (no chyba, ze to byla wina softu, w co watpie).

Pozdrawiam
Michal