soft do TV

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 15:11:07 MET DST

Michal Tarasiejski wrote:
>Ogolnie soft byl slaby, nie

mam malutkie pytanie - czy w Windows do jednej karty pasuje tylko jeden soft?
próbowałem mojej AVerMedia TV Phone 98 z różnymi rzeczami z tvmania pod Win98
i chodziły (z różnymi problemami), jakie znaczenie ma dołączony soft?
pytanie drugie - poszukuję programu pod Windows do zgrywania mpeg-1
w czasie rzeczywistym, któremu wystarczy moje K6-2 500, co polecacie?