Re: nikt się nie zna Abit be6 II ?

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 17:20:39 MET DST

Chyba masz nieaktualny BIOS i nieaktuale sterowniki do Układu HPT366
Innym kolegom i mnie nie sprawia kłopotow podłączenie dysku do kanałów
UDMA66 ani 33

W obu bootuje i normalnie pracuje.

Jeżeli dysk nie jest uszkodzony, a sprawdzisz to podłączając go do kanału
U33 i startuje, to napewno da się zrobic by startował z U66. Czasem niektore
dyski Seagate, nie spotkalem się z nimi, ale taka panuje opinia wymagaja
włączenia UDMA66 Seagateowym programem właściwym dla modelu dysku. U mnie
Seagate-y chodza bez tego na płytach ABIT i nie grymaszą.