nikt się nie zna Abit be6 II ?

Autor: artek (artek09_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 17:05:05 MET DST

Panowie mam w/w płytę w biosie ustawiłlem start systemu w kolejnośći
floppy, udma66. cdrom
 PÓŻNIEJ SIĘ ( PO BIOSIE) WŁĄCZA bios twardego seagate udma66 7200obr i jest
tak norton mi cały czas podaje ,że mam " extendet partition hAS INVALID
PARAMETRS AND IS PROBABLY INACCESIBLE
 i to jeszcze " an extended partition is inwalid"
wedle jego sugestji ustawiam partycję tak jak podaje ,że ma być ( dla mnie
jest taka sama jak ustawiona!?)
no i system nie startuje -nieprawidłowy dysk )
zmiany w biosie nic nie dają widzi tylko floppa i cdrom
czy problem nie tkwi w twardzielu( choć stery do kontrolera udma są
zainstalowane)Dla ścisłości to jest jedyny twardy w systemie i idzie na
kontroler udma66i w jego biosie ustawiłem bootable disk

--
pozdrowieńko Ar