Odp: W³ochy a WORD 2000 - rozwiazanie?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 16:10:37 MET DST

Mam zanstalowany Microsoft Office 2000 w systemie Windows 98.
Na grupie przeczytalem list, gdzie ktos pisal, ze Word mu sie wiesza po
napisaniu slowa "W³ochy".
Sprawdzilem u siebie, napisalem i Word 2000 sie zawiesil (za kazdym razem),
podobnie jak na slowie "Suwa³ki". Pewnie sa i inne slowa na ktorych Word sie
zawiesza. Napisalem o tym na grupie, ale nikt mi nie odpisal jak
spowodowac, aby to sie nie dzialo. Okazalo sie, ze problem wystepuje u wielu
osob. Zaczalem eksperymentowac i znalazlem pseldorozwiazanie (zreszta ponoc
znane). To wszystko w tym temacie!
Bynajmniej, nie wysylam nikogo do Wloch.
Jezeli nie masz takiego zjawiska, to problem ciebie nie dotyczy.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
U¿ytkownik file://Sulaco// <sulaco_at_polbox.com> w wiadomo¶ci do grup

--
Przyznajemy siê do niskich cen - http://rubikon.pl