Re: nagrywanie na scsi i problem

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 16:16:15 MET DST

> Użytkownik Maciej Matuszczyk <maciomat_at_mp.po> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:392fe204_at_news.vogel.pl...

Nie ma prawa tak sie robic (chyba ze w takiej konfiguracji
przegrywasz plytki ze sciezkami audio on the fly - to co innego)

Zrob update biosu cdroma (poczytaj dokladnie plik readme
zalaczony z biosem do niego) to samo bios nagrywarki, do tego
najnowsze aspii ze strony Adapteca, drivery do busmasteringu do
plyty glownej i musi wszystko dzialac (strona Teaca to
www.teac.de) Jezeli masz plyte na na Intelowskim chipsecie to
mozesz miec zawsze klopoty .... chociaz zaraz Radek Sokol pewnie
powiem ze nie mam racji ...

Slawek