Odp: UDMA66 - ma³y problem !

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 15:36:58 MET DST

U¿ytkownik MSD <marekd_at_piasecki.com.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:8g2n0d$8bc$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

____Istnieje, istnieje, ale w przysz³o¶ci. :)

____Ja mam miêdzy 5 i 7. :) Z zegarkiem. :)

____Ja mam dwa i jeden chodzil od urodzenia na 66, drugi przestawilem. :)
____Program do przel±czania mogê podes³aæ. :)