Re: UDMA66 - ma³y problem !

Autor: MSD (marekd_at_piasecki.com.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 08:30:52 MET DST

37 MB/s ??? Jaki transfer? Wewnetrzny, zapis, odczyt? Nie wiem czym
testowa³e¶, ale IMHO dysk z takim zewnetrznym transferem nie istnieje.
Skopiuj jakis kilkusetmegowy plik z partycji na partycje i zmierz czas.
Pozniej podziel wielkosc pliku w MB przez czas kopiowania w sekundach i
masz transfer w MB/s. Jezeli w ten sposob osiagniesz 3MB/s to
powinienes sie cieszyc.

> a poza tym to czy przestawi³e¶ dysk na UDMA66 ( bo fabrycznie
SEAGATE
> ustawia swoje dyski na UDMA33 )
Nie wszystkie. Kupilem pol roku temu dziesiatke Seagate'a i by³a
fabrycznie ustawiona na UDMA66.

Pozdrawiam
MSD