Re: Odp: Problem z NDD

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 14:42:08 MET DST

Rafal Wojnar wrote:

> Sorki, to oczywiscie byl zart, tylko usmieszek powinien byc ;)

> Ciesze sie, ze sie udalo :)
>
> Pozdr.
> Rafal

Dawno nie widziałem takiego pytania, a było ich dawniej dużo, więc teraz
zapytam: czy któraś wersja Win9x nie dodaje tego do configa?
(Jakoś zawsze mi to było dodawane automatycznie...)
No chyba, że Win9x-EN... Ale nie wiem, bo np. w WinNT-en nie mam problemów
z polskimi katalogami...

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |