Re: windows millenium :))

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 14:21:56 MET DST

gruesome wrote:

> Jak sie nie konfiguruje systemu to wiadomo (/etc, jadro), ze moze sie
> wieszac. A poza
> tym to mozliwe bylo jedynie to, ze zawiesila ci sie jakas aplikacja
> (Netscape), ale
> nie wierze, ze caly system.

Widzialem instalacje Linuxa, ktore nie wieszaly sie nigdy i takie, na ktorych
wystepowaly zwisy X-ow, po ktorych nie pomagal ani zaden z zestawow
Crt-Alt-(Backspace,F1,itp) ani nie mozna se bylo zalogowac przez siec aby zabic
X-y. Czyli zwis windowsopodobny.

Mysle ze to kwestia roznych driverow do roznych kart graficznych. Nie wszystkie
sa rownie dobre (chociaz statnio srednia jakosc sie polepsza).

Bardziej generalnie na komputerze z bledami hardwaru i Linux dlugo nie pozyje
(np. bledy pamieci czy CRC na twardym dysku). Takich cudow to juz nie ma.

Ale ogolnie zgadzam sie, ze Linux bije w odpornosci na zwisy NT. Win95/98 w
ogole nie startuje w tej samej kategorii, tzn. nie warto porownywac (system z
ktorego w tej chwili pisze wali sie przecietnie czesciej niz raz na 5 godzin
pracy).

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland