Re: Podkrecenie Celerona

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 12:19:30 MET DST

On Mon, 29 May 2000 11:34:18 +0200, "Naftman" <naftman_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ale człowiek chrzani -(tzn. bajki opowiada) - mam balerona 433 który dobrze
>i stabilnie chodzi jako 588 przy magistrali 83 - nie chodzi tylko przy 100

Nie "chrzani"! Przymij do wiadomosci , ze nie kazdy procek kreci sie
tak samo. Ty miales wiecej szczescia niz on i nic wiecej.

>Jedyny problem jaki miałem przy takim przetaktowaniu to problem z dyskiem -
>scandisk z NU3PL zgłaszał wiecznie problem przy starcie, że posiadam błedy w
>tablicy partycji - ale po zignorowaniu wszysttko działało git

Ja bym sie tak bardzo nie cieszyl, bo nie znasz dnia ani godziny....
Tez tak mialem niby zadzialalo, az pewnego dnia sypnelo sie na amen.

A tak BTW to odpowiadaj pod cytatem i tnij co niepotrzebne -*plonk
warning*