Re: Podkrecenie Celerona

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 15:02:46 MET DST

"Naftman" <naftman_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Ale człowiek chrzani -(tzn. bajki opowiada) - mam balerona 433 który
dobrze
> i stabilnie chodzi jako 588 przy magistrali 83 - nie chodzi tylko przy
100

Nie pisz tak, bo jeszcze ktos uwierzy, ze to prawda.
To czy dany procesor da sie podkrecic zalezy od wielu czynnikow.
Przede wszystkim od danego egzemplarza, pamieci, plyty, (przy fsb 83
takze dysku), innych komponentow, chlodzenia, szczescia,....
Nawet w tak dobrych seriach jak celeron 300A, czy 366 bylo wiele egzemplarzy
, ktore nie chodzily na 100 Mhz. A w tak tragicznej serii jak 333 zdarzaly
sie takie
co chodzily na 100.

> Jedyny problem jaki miałem przy takim przetaktowaniu to problem z
dyskiem -
> scandisk z NU3PL zgłaszał wiecznie problem przy starcie, że posiadam błedy
> tablicy partycji - ale po zignorowaniu wszysttko działało git -
:Powodzenia

To lepiej sprawdz scandiskiem lub czyms podobnym, bo moze twoj dysk
nie lubi taktowania 41.5 MHz szczegolnie w trybie UDMA i bledow mozesz
miec zoraz wiecej

Roger