Re: Mała modernizacja...

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_prosys.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 09:51:41 MET DST

GLide wrote:

> A Epox to co? Wszystkie plyty na MVP3 maja AGP :)
> EP-MVP3GC to fajna plyta. (2Mb L2) Nie wiem jak jest z jej dzialaniem
> z GForcem (wiadomo problemy z zasilaniem) ale poza tym plyty Epoxa
> nigdy nie sprawily mi zadnych problemow.
> Co do Atrenda to mie mam najlepszej opinii. EDO nie jest tu zadnym
> argumentem. Nie mam sensu go uzywac przy takim procku.

OK, znowu sobie odpowiadam, ale może komuś ta odpowiedź się
przyda - kupiłem w końcu Epox'a EP-MVP3C2. Płyta ma mnożnik do
5,5x z krokiem co 0,5x, i częstotliwości od 66 do 100. Chodzi
pięknie z prockiem AMD K6-2-500, w dodatku w BIOSie można
zmodyfikować jeszcze Host to bus clock i uzyskać częstotliwość
nie 100 ale do 124Mhz x mnożnik. Niestety, u mnie to nie
poszło - prawdopodobnie winny jest stary Quantum ST 6.4.

> Nie m wiem jakie sa aktualne ceny skupu EDO ale na pewna cie to nie
> ominie.

Nie ominęło. Od wczoraj mam 128MB DIMM Infini-coś-tam (podobno
Siemens) i chodzą dobrze. Zysków wydajnościowych nie prowadziłem,
ale po zmianie płyty, procka i pamięci widać WYRAŹNE
przyśpieszenie w grach - Rainbow Six, Falconie 4 i Quake'u.
Myślę że koło 5-10fps...

> A tak BTW to dlaczego socket7 ?

Bo mam AMD'ka K6 a na wymianę na Athlonka na razie funduszy nie ma :))

--
Łukasz Bromirski                      L.Bromirski_at_prosys.com.pl
                                       Protechnika Systemy S.A.