Re: Mała modernizacja...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 14:18:42 MET DST

On Thu, 25 May 2000 09:39:09 +0200, Łukasz Bromirski
<L.Bromirski_at_prosys.com.pl> wrote:

>No dobra, po krótkim researchu widzę takie płyty:
>Epox EP-MVP3C2 (AGP, UDMA66)
>Epox EP-MVP3G5 (AGP, UDMA66, 2MB L2 cache)
>Atrend ATC5220/5300 VIA MVP3 (EDO, AGP)

>Powiem szczerze że najbardziej pasuje mi ten Atrend, ponieważ
>supportuje pamięci EDO no i ma AGP (a nuż kiedyś jakiś GeForce ;) ).

A Epox to co? Wszystkie plyty na MVP3 maja AGP :)
EP-MVP3GC to fajna plyta. (2Mb L2) Nie wiem jak jest z jej dzialaniem
z GForcem (wiadomo problemy z zasilaniem) ale poza tym plyty Epoxa
nigdy nie sprawily mi zadnych problemow.
Co do Atrenda to mie mam najlepszej opinii. EDO nie jest tu zadnym
argumentem. Nie mam sensu go uzywac przy takim procku.

>I jak wygląda na giełdzie kwestia wymiany mojej płyty i ew. pamięci
>na ten sprzęt i 128MB w DIMMie?

Nie m wiem jakie sa aktualne ceny skupu EDO ale na pewna cie to nie
ominie.

A tak BTW to dlaczego socket7 ?