Re: Modemy

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 22:29:30 MET DST

> Dlatego.
> Sa to jedynie sluszne modemy i basta. Sam mam modem na PCI i bardzo nad
tym
> boleje. Co prawda laczy mi sie zawsze na 52000, nie mam problemow z
> dzwonieniem i nie zrywa mi polaczen ale to przeciez nie jest zaden
argument.
> Chce go wymienic na jakiegos, obojetnie jakiego, na ISA bo wszyscy na
liscie
> mowia, ze sa lepsze. Po prostu debesciarskie i juz. Zaden szanujacy sie
> Internauta nie uzywa przecie modemu na PCI bo to nie uchodzi, moze byc
> [...]

Z całym szacunkiem: nigdy na tej grupie widziałem posta tak przesyconego
argumentami merytorycznymi. Przekonałeś mnie chłopie, Twoje argumenty do
mnie trafiają. Muszę wyrzucić swój modem PCI. Co z tego, że łączę się na
52000 i nie zrywa. Przecież to żadne argumenty, no nie?
Pozdrawiam

--
MG i MK Jacek Śliwa
ICQ: 64008514